Zamieszczone przez irka68
[O2] żywotność żarówek H7
Zwiń
X
-
[O2] żywotność żarówek H7
:wink: Opis strona nr 31 przykład mojego spalania po ilości przejechanych kilometrów, ( tankujemy gdy zapali się rezerwa i tak zostaje ) a przy temperaturze poniżej +4 wraca temperatura na MFA ponieważ ma pierwszeństwo i całą zabawę trzeba zaczynać od nowa latem jest wyświetlane cały czas a zimą będzie tylko temperatura. Jeśli chcesz mieć komputer to trzeba wymienić moduł dokupić manetki i włączyć to VAGiem tak jak pisze kross 12Tagi: Brak
-
-
[O2] żywotność żarówek H7
Witam,
czy ktoś może potwierdzić, że żarówki H7 są mało odporne na wstrząsy?
Padły mi przy przebiegu około 13kkm obie w odstępie 3 dni.
Dziś znów padły a zrobiłem na nich niespełna 2kkm. Wczoraj prawa dziś lewa.
W ASO dowiedziałem się, że H7 są mało odporne na wstrząsy i zapewne nie przepaliły mi się tylko urwał się wolfram. (ciekawe jak telefonicznie serwisant to stwierdził ale niech mu będzie, wprawdzie to on jest mądrzejszy ode mnie).
Tak więc stawiam pytanie czy w inni użytkownicy O2FL często wymieniają H7?
-
-
raczej mało prawdopodobneZamieszczone przez zbigniew147H7 są mało odporne na wstrząsy
niech ASO da ci to na piśmie i wtedy reklamuj u producenta :wink:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Niestety potwierdzę, że H7 padają często - ale na pewno nie tak często jak piszesz. W firmie, w której opiekuję się flotą samochodową około 20 Octavii, tam gdzie występują H7 padają znacznie częściej niż np tam, gdzie są H4 (Octavia I). Przykład - 3 Octavie II FL kupione w zeszłym roku, przebieg ok 30 tys km i dwa razy już była wymiana żaróweczek...
Komentarz
-
-
Z tego co piszesz można wnioskować, że jest jakiś problem.Zamieszczone przez goncjuszNiestety potwierdzę, że H7 padają często - ale na pewno nie tak często jak piszesz. W firmie, w której opiekuję się flotą samochodową około 20 Octavii, tam gdzie występują H7 padają znacznie częściej niż np tam, gdzie są H4 (Octavia I). Przykład - 3 Octavie II FL kupione w zeszłym roku, przebieg ok 30 tys km i dwa razy już była wymiana żaróweczek...
Ciekawi mnie jeszcze wartość napięcia przy włączaniu światła. Ja mam światła włączone non-stop. Włączam silnik światła się zapalają, wyjmuje kluczyk światła gasną. Być może przy takiej sytuacji jest zbyt wysoki skok napięcia co przekłada się na szybsze zużycie.
Komentarz
-
-
zbigniew147, a może TTTM?
jak miałem Mondeo MK III to tam systematycznie padały żarówki w tylnych lampach- na 3 żarówki zawsze 1 lub 2 byly spalone
ja H7 w MB ojca wymieniam raz na rok i jakoś mnie to nie dziwi-po prostu normalna eksploatacjaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
A może kupujesz nieodpowiednie żarówki ??? Takie +50, +80, +100 lubią szybciej padać. I to jest normalne. Ja mam h7 nie w Octavii ale h7 i zmieniam profilaktycznie co roku bo widzę różnicę w oświetleniu nowej żarówki i rocznej. Obecnie mam jakieś +50 Osram, 8 miesięcy i jakoś działają. Chyba że w Octavii występują jakieś spadki napięć. :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karolw2A może kupujesz nieodpowiednie żarówki ??? Takie +50, +80, +100 lubią szybciej padać. I to jest normalne
i tu się zgadzam :wink:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Nie zgodzę się z tobą. U siebie mam H7 już od 1,5 roku i przebieg z 40kkm i cały czas mam je, a dokładnie te http://allegro.pl/item1363068176.html. Żarówki te http://allegro.pl/philips-h7-bluevis...385987743.html nie wytrzymały mi 10 m-cy. Fabryczne wytrzymały mi około rok.Zamieszczone przez zbigniew147Ciekawi mnie jeszcze wartość napięcia przy włączaniu światła. Ja mam światła włączone non-stop. Włączam silnik światła się zapalają, wyjmuje kluczyk światła gasną. Być może przy takiej sytuacji jest zbyt wysoki skok napięcia co przekłada się na szybsze zużycie.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Żarówki przewoltowane, czyli jaśniejsze tzw. plusy mogą pod wpływem wstrząsów prędzej zdychać. Te wychodzące razem z gablota, z fabryki są standardowe, maja minimalny okres użytkowania np. 10tys. godzin. Raczej nikt ich nie reklamuje bo koszt straty czasu jest niewspółmierny do wartości żarówki. Xenony, to co innego. Trwałość żarówek przypisałbym do ich ceny a tym samym do producenta.PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
Może kogoś zainteresuje i wybierze sobie jakiś konkretny model żarówki http://www.boschauto.pl/index.php?op...oc_view&gid=14
Komentarz
-
-
Spadki napięć by im nic nie zrobiły, gorzej jak są jakieś skoki napięcia w górę, ale to by musiała być wina zwalonego regulatora napięcia. Ja bym jednakowoż sprawdził napięcie i to w miejscu podłączenia żarówki. Może się komuś powaliło i xenony zakodował :szeroki_usmiechZamieszczone przez karolw2Chyba że w Octavii występują jakieś spadki napięć. :shock:
Komentarz
-
-
U mnie w firmie przy kilkudziesieciu szkodnikach raz na miesiac kupowany jest kartonik 20szt h7 i mieisac w miesiac idzie.... skandal. Wiem ze w fabiach kiedys byl identyczny problem ale tam byla akcja serwisowa polegajaca na wstaiweniu cos w rodzaju opornika bo napiecie bylo niestabilne, da sie cos w O2 z tym zrobic ?
Komentarz
-
-
hmmm, te krótkie odstępy pomiędzy lewym a prawym światłem są zastanawiające.Zamieszczone przez brzooskaW zeszłym miesiącu wymieniłem fabryczne żarówki Philips-a. Wytrzymały około 16miesięcy - 20tyś km. Padły w odstępie 3 dniowym.
Ja miałem 3 dniowy odstęp za pierwszym razem a terz jedniodniowy.
Może jest coś z napięciem przy włączniu świateł? nierozumiem tego.
Komentarz
-
-
coś takiego jest nawet korzystne, bo po roku te żarówki już dają nieźle na żółto, doskonale widać jak się tylko jedną wymieniZamieszczone przez ufomiałem wcześniej seata i problem ten sam z h7, standardowo, 1 para na rok :?
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Chodzi o cykle. Każda jakaś tam w miarę firmowa żarówka jest testowana i atestowana do iluś tam cykli.
Rzecz jasna każde odpalenie żarówki to "cykl", a odpalanie przy włączonych światłach to "zabójstwo".
Do tego dochodzą warunki użytkowania, typu wilgoć itp, i już mamy odpowiedź.
Reasumując, żarówki trzeba oszczędzać, a w szczególności H7.
Komentarz
-
-
Nie ma się co czepiać napięcia.Zamieszczone przez zbigniew147Może jest coś z napięciem przy włączniu świateł? nierozumiem tego.
Współczesne alternatory bardzo stabilnie utrzymują napięcie w instalacji na poziomie 14-14.4V więc nie jest to nadmierne zasilanie.
Bardziej prawdopodobne jest niska jakość żarówki lub wstrząsy powodowane naszymi drogami.
Może wypowiedzą się użytkownicy którym szybko padają żarówki, po jakich drogach jeżdżą?
Trasa, miasto, któtkie odcinki, częste właczanie świateł?DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-


Komentarz